AyFa1608 ozlem_196 onu duydum da cesaret edemedim ya kokusundan falan iyice kötü olur muyum ki diye bi deneyim canım sağol
muallimehanimmom5 AyFa1608 doktorunuza ilaç yazdırmıyor musunuz benim de ikinci gebeliğim ikisindede ilk 3 buçuk ay prilam kullandım bana çubuk kraker miş leblebiyi anlık biraz rahatlatıyor yiye yiye ondanda tiksindim
AyFa1608 muallimehanimmom5 daha bi defa gittim doktora haftaya ikinci kez gidicem ilk gittiğim zaman bulantım yoktu öyle olunca yazdrmadım ama haftaya gidince mutlaka yazdırıcam