Bebeği görüp bakabilmesi için alttan muayene kotu bir şey değil bu yüzden içini ferah tut hiç gorememek dqha kötü haftası küçük bebek ve kese karindan biraz zor görünüyor alttan bakarak yanlış bir şey yapmadı. Yanlış olsa zaten hiç bir doktor bunu yapmaz son zamanlarda sürekli alttan muayene olan var. Ama umursamaz tavrı pek hoş değil sen gönlünü ferah tut dinlen alttan muayene sonrası biraz kanama çok sıkıntı değil. Yerleşme olabilir vücudun atamadığı kanlar olabilir nereden baksanız 1-1,5 aydır adet gormuyorsunuzdur. Kalan eski kan olduğunu düşünüyorum. Bebeginizde ve kesenizde sorun yoksa uzulcek bir durum yok bol su tüketip dinlenmenizi öneririm 😊 kendinizi rahatlatın