Ben bir tane emzirme özellikli gecelik, bir takım emzirme özellikli pijama takımı ve bir takım eşofman tarzı takım koyacağım. Bir tane sabahlık ama biraz kalın sabahlık koyacağım hırka gibi. Birde hastanede fotoğrafci varsa çekim için bride to be için aldığım elbise ve pijamayi koyarım. Eğer fotoğrafci olmazsa gerek yok koymaya bakalım.