Kızlar ne yaptınız aynı şikayet bendede var geceleri oluyor birkaç seferdir uyutmuyor da. Doktor gaz sancısı ya da yalancı sancı olabilir dedi ama yalancı sancı böyle karın ağrısı şeklinde mi oluyor ? 37+1im bu gece özellikle daha bi fenaydı geçmek bilmedi