Yarenylmz Merak etmeyin. 3.7 çıkmıştı benim 5 haftalıkken bir buçuk hafta sonra baktırdık 1.7 çıktı. Antikor da bakıldı herhangi bir problem olmadı. Merak etmeyin hamilelikte hormonlar değişkendir sürekli değişir, doktorum bana hatta bir ay sonra gel tsh bakalım dedi, dalgalanıyor yani. Benim değerm sizinkinden daha fazla olmasına rağmen düştü ve yükselmedi sonradan