Melisss12 inşallah hamilesindir canim ama bu dediklerin benim adet belirtilerim resmen gerçi adet belirtisi ve gebelik belirtisi cok benziyor diyorlar fakat sen yine de bir test yap iki gunun erken olmasi senin yumurtalarinin döllenmesiyle alakali kimisi adetten hemen sonra yumurtlama oluyor ve adete bes alti gun kala gebelik ogreniyor kimisi de yumurtlama adetten bir iki hafta sonra olunca adet biraz gecse bile cikmiyor anatomik yapiyla alakali iste