tam 38 haftalıkken suyum geldi hemen doktora gittik ve 3 santim açıklığım olduğunu öğrendim sancım yoktu suni sancı verdiler ilk önce yavaş yavaş sancı geldi ve birden şiddetlendi sürekli tuvalete gidiyodum geliyodum ve dayanılmıcak kadar ağrım oluyodu ve sezeryana alın diye bağırıyodum 😅doktor çatı muayenesi yaptı ve 7 santim açıklığa ulaşmışım 4 saatte ıkınma konusunda tuvaletimi yapıyomuşum gibi ıkındım öyle hissiyat oldu son dakikalar zorlayıcı ama sonradan çok rahatladım 3 dikişim var alttan sadece iyiki normal doğurmuşum diyprum doğurur doğurmaz hemen ayaklandım korkmayın ben yaptıysam sizde yaparsınız🥰