Rmysa0308 Kullanan var mı çok çeşitli isimleri var natural,bionatural,extra gibi kafam karıştı açıkcası
Edabykl Rmysa0308 henuz kullanmadim ama bionatural aldim c.tesi baslicam insallah kullanmaya inşallah iyi gelir totosunada stok yaparim 🙈
uraz_ve_annesi- Rmysa0308 natural olanını kullanıyorum 1 aydır çok memnunuz hiç sızdırma pişik falan yaşamadık
Edabykl Rmysa0308 hiç bilmiyorum ama bariyerleri filan guzel yani sizdirmaz gibime geliyor kalitesi de güzel egerki memnun kalirsam soylerim ama sankide memnun kalacakmisim gibime geliyor
Villanelle En kalitelisi bionatural, sonra natural ve en son extra. Tabii bebekten bebeğe değişiyor bu. Bazıları bionaturalle pişik olup extra ile iyi olabiliyor
Meyrik Bio natural güzel en kalitelisi ama extra da kötü değil yani ben beğeniyorum ve bayadir kızım için alıyorum
tazeanneveminigi Ben natural aldim bir paket. Bebeğime uyarsa devam etmeyi düşünüyorum bayağı öneren oldu. Eğer olmazsa farklı seçenekleri denerim diye düşünüyorum 😊