Ben 39+5 de normal doğum yaptım epiduralli ama hiç bir faydasını görmedim sancılarımı sadece 1 saat kesti üstelik o iğnenin acısı doğumdan daha zor belinizdeki kemiklerimi arasına upuzun iğne yapıyorlar .. şimdi ikinciye hamileyim ve kesinlikle yaptırmam bir daha ..