Busraaaa35
İlk gebeliğimde 7 haftalıkken açılmam vardı. 16.haftaya kadar takip edildi açılma azaldı arttı. Sonra 16.haftada rahim ağzı kapalı ve uzundu. Dikişe gerek yok dedi doktor. Sonra 21.haftada kanamayla doktora gittim. Rahim ağzı 2 cm in altına düşmüş. Acil serklaj yapıldı. Ama kanamam durmadı, suyum geldi. 22.haftada Dikişi aldı doktorum bebek de geldi.
2.gebeliğimde yine takip edeceğiz açılma veya kısalma olursa dikiş atarız dedi doktorum. Herşey yolunda giderken 17.haftada kanamam oldu, kese delinmiş, suyumun yarısı bitmiş. Kese yırtık olduğu için dikiş atamadılar. 19.haftada su tamamen bitti ve kaybettik.
Kalça ağrılarım oluyordu. Bir de kasıklarımda baskı hissediyordum.
Sizin haftalarınızda dikiş atılıp sağlıkla zamanında doğuran çok var. Nolur çok iyi bir doktora gidin ve dikiş gerekiyorsa hemen yapılsın.
Arada bir boş gebelik geçirdim. Şu an 4.bebeğime hamileyim.
Doktorum çok pimpirikli. 13+3 te dikiş atıldı. 16 olduk çok şükür 🙏 Pikolojik olarak çok rahatım şu an.
İnanın eğer rahim ağzı yetmezliği varsa dikiş şart.
Progestan kullanıyor musunuz bu arada.
Rahim ağzı yetmezliğinde progestanın çok faydası oluyor.
İlk bebeğimde progestanı bıraktırdı bana doktorum. Sonrasında kanama ve açılmam olmuştu.
Açık açık yazdım ama sizi korkutmak da istemem. Beni kimse uyarmadı bunları yaşarken. Keşke Bi söyleyen olsaydı da daha dikkatli olsaydık dedim hep. 🙏