Arkadaşlar temmuzda tüp bebeğe baslasım taze transfer oldum hamile kaldım ama 7 haftalık kalbi durdu. İki gün önce kürtaj oldum. Şimdi benim cok yumurta toplanmasına rağmen kalitesizmis onada inanmıyorum nedense cünkü doktor ve labaratuvara güvenmiyorum. Sizler tüp bebek öncesinde doktorunuz size hangi vitamini, takviyeyi önerdi kaliteli yumurta olması icin