1Gunes Kızlar ↉ ay 11 tane zıbın var uzun kol kısa kol sıfır kol. Başka almalı mıyım. Bide hastane çıkışı kaç adet alanıyım kaç parçalardan almalıyım?
Birgul 1Gunes zıbınlarınız yeter gibi ben 2 beşli 1 onlu hastane çıkışı almıştım. Ama bence beşliler hiç kullanışlı değil onun yerine altı üst takım eğer kışsa üzerine bi yelek almak daha mantıklı
4cocukannesi 1Gunes ben 23 Ağustos da ikizlerimi doğum yaptım bence iki adet bir bebek için yeterli hastane çıkışı alt üst takım şeklinde valize ekstradan koyabilirsiniz ben öyle yapmıştım Zıbın da yeterli bence
minik_koala_ve_annesi 1Gunes zibin az geldi bana kusma cis disari cikma sorunlari olabiliyor birde biriktirirseniz yikamak icin az geldi bana 2 10lu hastane cikisi1 5li 2de 3lu aldim
1Gunes minik_koala_ve_annesi bebekler çabuk büyüyor dedikleri için 3/6 zibinda aldım kararız kaldım kış bebeği olacak allah izin verirse şubat sonu doğumum
minik_koala_ve_annesi 1Gunes yani evin sicK oluyor kurutmakta sorun yasamazsan olur canim ama bence genede 3 tane daha alabilirsin uzun kollu aldim ben o aylara tam kisa denk geliyor cunku