Bilgekpn 32+4 ve aynı şikayet bende de var, hatta ben de post açtım bununla ilgili. Dün gece çok zor geçti. Bugün doktoruma yazdım, karaciğer enzimlerine baktır dedi. Acilden girip testleri yaptırdık ve bi şey çıkmadı. Kabartı döküntü olmadığı için uyuz ya da alerji de değil dediler. Sebebini bulamadılar yani. Bense kaşınmaya devam ediyorum 😔