Vera Anneler merhaba bugün doktora gittim 13+1 günlük hamileyim. Doktora belli oluyor mu diye sorduğum da net değil değişebilir ama çıkıntı var sanki erkeğe benziyor dedi . Genelde hep kıza benzetti erkek çıktı hikayeleri duydum erkeğe benzetip kız çıkan var mı ? Ayy cok heyecanlandım ben ya insallah doğru çıkar 😍🙏🏻💞💗
Nisam2008 Vera benim 12 haftada erkek diye tahmin etti,18 haftada yine erkek şıan 26 haftalık hala erkek 😂 Değişmez heralde erkekte pek yanılmıyolar Allah gönlünüze göre versin 😊
Alyaam Vera Benim 12. haftamda erkek 16. hafta ve sonrasında hep kız dediler iki ayrı doktorda kız diyor detaylıya girmedim şuan 31+3 haftalığım herşeyi hazır meleğimin inşallah değişmez 🙏🏻