Rkye41 çok sıkıntılı bir durum yoksa hemen doğuma almıyorlar. Ben kontrole gittim, 4 cm açılmam olmuş. Herhangi bir şey hissetmiyordum ama nstde de düzenli sancı çıktı. 2 saat içinde doğum yaptım 😊 spinal anestezi ile çok kolay geçti. Doktorlarla muhabbet ede ede doğum yaptım. Ve o gece ayağa kalktım, aşırı bir ağrım da olmadı