Bu ikinci ilki peçeteyi lekeleyecek kadardı yine de hastanede iki gün yattım gözlem altında devam etmedi bir ay sonra paçalarımdan akarcasına kanama geldi yine gözlem altındaydım kanama durdu bebek büyüdükçe kanama artarmış doktor öyle söyledi 32 +3 teyiz anneler ben dün çok yürüdüm yoruldum benim durumumda olup her işi yapıyorum diyen postlar okudum dikkat edin yapmayın dinlenin anlık oluyor korktuk doğum olacak sandık inş tekrarlamaz bende daha dikkatli olacağım böyle kanamalar yaşayan var mı doğumu kaçıncı haftada yaptınız 🥲