Dün kızım nar yedi sadece biraz nar suyu vardı üzerinde bende önemsemedim yıkayınca gider dedim, bu gün gömleğini atıetini yıkadım ve ne göreyim atleti ve gömleği kahverengi leke olmuş 🤦♀️. Ben bu lekeleri nasıl çıkartmalıyım bilmiyorum , bilgisi olan varmı?