Günaydın kizlar 33 haftalık hamileyim bebeğin suyu 20den beri fazla şimdi de bebek 2 kilo 44 cm olmasına rağmen iri dedi doktor şeker kontrolüne başladık ölçüm yapıyorum açlık 90 tokluk 140 altında olcak dedi ama iki gündür 95 150 falan çıkıyor yani şeker mı var demek napmam lazım bilen varmı ya diyete tam olarak uyulmuyor liste verdi doktor ama saatler 8 de kahvaltı falan diyor ve iki saatte bir illa bişey yicen diyo uyamiyorum