Yaklasık on yıldır ayagımds var nasır sanıyodum denemediğim ilaç kalmadı son yıllarda artmaya da basladı elıme de geldi. Sımdı hem dıyabet hem gebeyım. Dr ameliyat demıstı ama cesaret edemedım çözüm bılen var mı. Koca karı yontemlerını ya da dua yontemınj denedım hiçbir şey kar etmedı ıyıce sınırım bozuldı ne yapacagım ya?