-_Esra_- aç kalmaması lazım ancak bizde kan uyuşmazlığı sarılığı vardı ben 0+, oğlum A+ olduğu için uzayan sarılık denildi. Korkmayın bol bol besleyin ayağının altını gıdıklayın uyanmazsa. Bide doktor bize soyun güneşte kalsın biraz demişti. Öğleden sonra bacaklarına ve kollarına güneş gösteriyordm. Salı gününe bişey kalmadı korkma besle bol bol