nisamom_ Alset ben 28 eylül bat hiç bir belirti yok folbiol kullanıyorum 2 kimyasal ım var yoksada artık diğer aya bakalım bekliyorum bende canım hakkımızda hayırlısı 🌸
Allahvargamyok Alset eylül değilde ekimin 3ünde tranfer olcam 1 hafta sonra falanda belli olur insallah:)
Meneksekara 2206minik silik çizgi görünüyor ilk idrarla yaparsanız daha net olabilir yani sabah uyandığınız zaman
2206minik @Hulo2105 salı tekrar test yapcam eğer biraz koyulaşırsa kan vercem eşimin mesleğinden dolayı çok küçük ilçedeyiz hastane yok merkeze gitmemiz gerek 60 km merkez de eğer testte koyulaşma olursa hemen kan vermeye giderim 😍
2206minik @Hulo2105 bu test yaptığım da adete 5 gün vardı bence ondan varsa da netleşmedi rengi idrara yeni geçiyor olabilir
Hulo2105 2206minik aynen canım zaten normalde de gecikmeyi bekleyin diyorlar. Haberlerini bekliyorum bende 22 sinde test yapcam😌