Edas Kızlar kaç gündür göbeğim kaşınıyor acaba karnım büyüdüğü için olabilir mi 18 haftalık hamileyim
mommysbrids Edas evet normal cok kasimayin catlar Yag falan surun karniniza hep vazelin bebek yagi ne olursa
Eldgrn Edas benim 2 haftadır kaşınıyor göbek göğüs nemlendirici diyorum mecbur kısa süreli ise yarıyor hatta göğüs uçlarım kaşıntıdan duramıyor yerinde zor duruyorum 17+4 üz bizde kızçemle
[silindi] Edas kesinlikle kaşımayın iz kalır, kaşıntıyı önlemek için Bepanthol SensiDaily kullanıyorum ben atopik ciltler için acayip rahatlatıyor. Tavsiye ederim.