Merhaba arkadaslar, 31 haftalık ıkız gebeyim. 2 hafta once karın agrılı ıshalım vardı ve kanımda enfeksiyon cıkmıstı probıyotıkle falan gectı cok sukur. 1 haftadır da sık olmamakla bırlıkte ishal goruyorum. Doktorlar sancımın olmadıgını falan soylemıslerdı ama sancı her an olusabılecek bır sey sonucta, kasılmalar mı ishale neden oluyor? Basına boylr bır sey gelen var mı? Cok yogun olmadıgı ıcın ve rahatsz hısaettrmedıgı ıcın gitmedim, tek basına dogum belirtisi sayılır mı?