Alset Benim gibi kim var bekliyen test günün sabrizlaniyorum vakit geçmek bilmiyor.boyle olan varsa yazın birlikte bekleyelim
Fatma5234 Alset bende çatlatma ignesi vuruldum bekliyorum hayırlı haberler alırız inşallah 🤲🏻🤲🏻 2 eylülde vuruldum 10 gün sonra merak edip kan verdim sonuc beta hcg 0.825 çıkmıştı ama çatlatma ignesi vurulanlar 21 beklemeliymiş doktorum öyle demişti net sonuc için çünkü geç döllenme olabilir demişti
Fatma5234 Alset kasıklarımdada ara ara agrı oluyordu gecen hafta bu haftada akıntım var pko oldugum için adet olmamam için bir ilaç verdi doktorum o yüzden çok sabırsızım inşallah güzel sonuclar alırız 🤲🏻🤲🏻
kucukkurtc Alset bende 2 eylülde oldum canım yarın test yapıcam bakalım adet olcak gibide hissediyorum ama hayırlısı inşallah ikimizde hamileyizdir
Caglali Bende bu ayın 13 te çatlatma iğnesi oldum, bekliyorum bugün 6. Günüm Ayın 15 te kan verdim beta HCG 109 çıktı, 4 gün sonra tekrar kan vermeyi düşünüyorum
kucukkurtc Fatma5234 banada doktor adet olmam için ilaçta verdi bırakalı 3 gün oluyor adet olmadım hala normalde çatlatma iğnesinde 14. gün adet olunuyor muş acaba bizim gibi düzensiz olanlarda öyle mi yoksa daha geç olabiliyor mu canım bir bilgin var mı
Caglali @“Alset” ben kendim verdim, ne kadar yükseltti gibisine, takip amaçlı 1 hafta daha bekleyeceğim test için
Fatma5234 kucukkurtc Biraz daha bekleyin bende duphaston kullandım onu bırakınca 3-4 gün sonra adet görüyorum görmezseniz gebelik bekliyorsanız bir doktorunuza görünürsünüz