Siem24 Arkadaşlar sorum şu yönetmeliğe göre 24. Haftada Nöbetten muaf oluyorum. Şuan 12. Haftadayım doktoruma nöbet tutamaz raporu yazdırabilir miyim yazdırırsam idare kabul eder mi ?
Soruyorumm Siem24 idarenden en rahat katın nöbetini iste hamile oldugunu belirt bahçe falan nöbeti yazmaz o zman belki
muallimehanimmom5 Siem24 hocam yasal hakkınız var zaten tutmak istemediğinizi söylemeniz yeterli herhangi bir rapora gerek yok .. içinizin rahat etmesi açısından dilekçe yazın yeterli idarenize danışın bide
Rozmari Siem24 merhaba ben de 9 haftalık hamileyim nöbet için doktoruma sordum daha önce bir hastasına vermiş sonra şikayet olmuş bu yüzden vermiyorum dedi işe gitmesinde sakınca yok ama nöbette neden sakınca olsun deniyormuş bir de ben zaten şu an raporluyum kanamam olmuştu henüz okula başlamadım ama farklı doktorlara da soracağım olmazsa da sıklıkla olduğum katta her hafta nöbet isteyeceğim aynı yerde ya da kolay bir katta sandalye çekip oturacağım gebelik döneminde hiçbir şey benden ve bebeklerden önemli değil şu an raporlu olmam da pek hoşlarına gitmedi gibi anlamıyorum yani idareye ne oluyor ek dersi kesilen benim ki heyet de almadım normal rapor
Siem24 Soruyorumm idare o kadar anlayışsız ki adam seçiyor nöbet günümü değiştirin dedim bu hafta idare et haftaya bakarsız dedi bu hafta aynı program değişmeyecek demiş bunlara bile bile yapmak istiyorum
Dmttthemum Bana da idare et biraz bakarız sonra dendi 17 haftalık hamileyim ben de rapor alırsam doktordan hoş olmayacağını düşündüm bir de nöbetim ilk 3 saat dersim olan günde öğlenciyim akşama kadar bekliyorum boş boş keşke başta dilekçe verseydim idareye çok pişman oldum
Siem24 Dmttthemum benim de erken bitiyor dersim nöbet yüzünden bekliyorum bir hafta idare et dedi şimdi aynı kalacak program dedi rapor alıp gerçekten vermek istiyorum ama doktor verir mi bilmiyorum
Siem24 Fenciz okulda bir arkadaş ben 9. Haftada aldım hatta doktor kendi yazdı dedi benim de aklıma düştü alıp verebilir miyim diye
Siem24 muallimehanimmom5 yönetmelik 24. Hafta diyor yani bir okadar daha var 12. Haftadayım kendi istediğimde şuan tutmak istemiyorum diyebiliyor muyum
terelelli81 muallimehanimmom5 yasal hak 24. Hafta degıl mı, benım de raporum var müdür bu rapır mıllı egıtımde gecerlı degıl yasal zamanı var dedı karsılıklı anlastık kolay bir yer olsun dıye ve bızde ıkı nöbet düşüyor aksine dedim tek nöbet ancak tıtarım rısklı gebelık. Ama şansıma ıkı bayan daha hamıle. Benı hoş göremezler onlar da aynı seylerı ister dıye ya stres yaptim
Rozmari Siem24 eğer okulda yeteri kadar öğretmen varsa kabul edebilirler rapor bulamazsanız bu şekilde sormayı deneyin o da olmaZsa sabit kolay bir kat isteyin sandalye çekip oturun
muallimehanimmom5 Siem24 hocam 657 sayılı devlet kanununa göre hekim raporu ile 24. Haftasından sonra tutmak istemezse tutmaya bilir Diye hatırlıyorum hatta hekim raporuna gerek görülmeyecek bilir okul idaresine bağlı Adaylık sınavına hazırlanırken sanki öyle hatırlıyorum değişme olmasıysa yani hekim raporu okul isterse şart olur demek istedim ama yinede siz idarenize sorup hekim raporu alın
terelelli81 Siem24 gebe olınca erkek hıcalad da idare de baI bayanlar da iş yapmıyoruz gıbı öfkeyle bakıyırlar bu bwnı çok strese sokuyor. Ve ben daha önce kayıplarım kanamam var nenyapayo bebegımı rıeke mı atayım
prettywomann Siem24 ben de 12 haftalık oldum nöbet için bir şey demedim zaten okulda öğrenci az birkaç tane sıkıntılı öğrenci var ama yine de yorucu oluyor mu evet ama 24. Haftaya kadar sorun yaşamazsam tutmayı düşünüyorum okulda öğretmen de yok ama ders saatlerimi azalttım o bana yetiyor şu an nöbet çok umrumda değil 😀
prettywomann Siem24 doktor yazarsa idare kabul etmek zorunda bu arada olmazsa sendikanız varsa onlarla görüşün
Mary- Ben de 20 haftalığım. Bu hafta çok zorlandım nöbette. 6 saat boş dersim vardı, oturmaktan belim ağrıdı baya. Rapor aldım. ayakta durması sakıncalıdır diye. Siz de alabilirsiniz. Özel hastaneler veriyor.
terelelli81 Mary- raporu idare kabul ettı mı bızımko dedı kı bunu kabul edemıyoruz böyle bır kanun yok ıkı nöbet tutamam dedım bır nöbet kolay yerde verın barı dedım dıretmedım programıma vs yardımcı oldu dıye ay ne bılım ya kımse anlamıyır herkese agız egıyorız hamıle kadınların ısı ne zor
MSultann Siem24 Hocam yönetmelikte yazan bir madde var rapor gerekmez. 24.hafta nöbet yazılıyorsa bana nöbet yazmayın diye yönetmeliği hatırlatanız yeterli olacaktır. 🌺
Hareketvakti Bende 19. Haftadayım ve çift nöbet tutturuyorlar ben bir nöbet tutsam olmaz mı dedim hayır öğretmen yok dediler bu konuda bir şey yapılamaz mı acaab yönetmeliğe baktım ama yazmıyor herhangi bir şey 😞
Siem24 Hareketvakti yok işte 24. Haftadan sonra muaf oluyorsunuz ama doktor raporuyla tutmamak derdindeyim bende