Artık yorulduğumu daha net anlıyorum. Cuma günü nst de sancım çıkmıştı açıklık 2 cm’di. Ama sancının 80lere kadar çıktığı bir noktada bebeğin kalp atışında hafif bir düşme oldu ve bizi farklı bir hastaneye yolladılar. Orda nst ile tekrar bakıldı bir sorun gözükmedi ve eve yolladılar. Dün hiç sancım yoktu. Gece hafif adet sancıları oldu. Şuanda hafif var. Nişanım gelmişti yarın bakalım kontrol var ne olacak. Dualarınıza ihtiyacım var. Allah herkesin kucağını hayırlı ve sağlıklı evlatlarla doldursun. Sağlıkla hayırlı bir şekilde doğumlarımız olsun inşallah 🙏🏻♥️