Adetim gecikince test yaptım.2.cizgi silik çıktı. Hastanede kan verdim beta198 çıktı. Hamile olduğum günden beri karin ve kasik agrim var sürekli. 2gun sonra tekrar hastaneye gittim beta 546 çıktı. Ağrılardan doktor alttan muayene yaptı bebeği göremedi. Ağrılarım bazen çok siddetleniyor hala devam ediyor sebebi nedir? Dış ya da boş gebelik mi acaba korkuyorum?