Anne-23 Kızlar herkese günaydın şunu sormak ıstıyorum 3 aylık hamıleyım ama yesıl akıntı gelıyor afedersınız ama tuvalete gıttıgımde bıle ıdrar yaparken parçacık halınde gelıyor açık yesıl. Sızdede böyle durum yaşayanlar var mı sağlıklı doğum yapanlar ?
Cutepet Anne-23 enfeksiyon ya da mantar var bi dahaki kontrole gitmeden sağlık ocağında bi idrar testi verin sonucu doktora gösterirsiniz ona göre ilaç yazar. Gidene kadarda bol bol su için.
Deletedmom_12 Sızde enfeksiyon var bende öyleyım hala da gecmıyor Doktorunuza soyleyin ona göre bi ilac versin size.