E-m-2022 12 hafta 4 günlük bebeğim cinsiyeti icin doktor daha küçük ondan görünmez dedi acaba saklıyormu dedim küçük ondan dedi bu haftalarda öğrenenler varmı?
Merve201119 E-m-2022 canım doktor neden saklasin cinsiyetini bebeğinin daha küçük olduğu içindir yada tam göremediği için birdahaki kontrolde net belli olur
hemsiree E-m-2022 ben 15. haftamda öğrendim. 12 haftalıkken bişeye benzetip söylese bile değişme ihtimali çok yüksek o yüzden sabredin
EmineDefneGokce E-m-2022 2 kızımı da 12 de öğrenmiştim ben. Doktorun makinesine göre de bazen belli olmuyor
Deletedmom_12 E-m-2022 12+4′ken doktorum.bana yüzde 90 erkek demisti. 15+2de randevum vardı gittim.yuzde yuz erkek dedi Aslinda tahmin yurutebilir bu kadar net konuşmasida degisik olmuş Bebek kendini gostersin istersen gitmeden bitter cikolata ye visne suyu ic bebek hareketlensin
E-m-2022 Deletedmom_12 ben size ultrason fotoğrafını göstersem bir baksanız olurmu bacaklarının arası açık gibi de https://www.hizliresim.com/8oq3v12
Beyzanurekici Bana 12 de ikili taramada büyük ihtimal kız dedi 14 de kontrole gittim kız olabilir dedi net değil dedi ilk kızımı 13. Haftada öğrenmiştim bakalım bu değişecek mi
E-m-2022 Beyzanurekici https://www.hizliresim.com/8oq3v12 Sizce benim bebeğinin cinsiyeti nedir tecrübelisinizdir
karanel 11 haftalıktı doktorum emin değilim o yüzden 1 hafta sonra söylerim dedi 12. Haftamda %99 erkek dedi ve erkek bebeğim oldu 😌
E-m-2022 karanel Masallah sağlıkla büyütün inşallah benim bebeğinde küçükmüş ondan 1 ay sonra gelin dedi patliyoruz meraktan 🤭https://www.hizliresim.com/8oq3v12
karanel E-m-2022 çok teşekkür ederim. canım ben kıza benzettim 🙂 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏