Deletedmom_11 Kızlar ben normalde gecede 3-4 kere tuvalete kalkardım.2 gündür gecede 1 kez kalkıyorum .Ah Allah’ım anne olmak çok evhamlı birşey ay bir korktum 😔Biliyorum saçma belki soru ama dayanamadım.19+3 haftalığım
yaasemin Deletedmom_11 o kadar dan korkma az su içmişsindir ondan bi kere çıkmışsındır üstelik ortaya geldin artık normal bi veya iki kere çıkman
Elibo Deletedmom_11 azalıyor canım o haftalarda ve sonrasında doguma yakın yıne sıklasıyormus bende 5 kere falan cıkardım suan 1 kere taş çatlasın 2 oluyor 29 um
hemsiree Deletedmom_11 2. trimester zaten bebek biraz daha yukarıda olduğu için tuvalete daha az çıkarsınız çünkü mesaneye baskı yoktur
EmineDefneGokce Deletedmom_11 haftamız aynı her gece 3-4 kere çıkarken bu gece mesela hiç çıkmadım . Bebek yukarı çıkıyor artık yavaştan ve mesaneyi rahatlatıyor bu haftalarda
Deletedmom_11 EmineDefneGokce hemsiree Elibo Gozdetalay yaasemin ah canım canım canım kızlar ah nasıl rahatlattınız beni bende diyorum ki Allahım niye böyle oluyor .Meğer bundan dolayıymış canımsınız ♥️😍
Gozdetalay Bncede korkulcl bsey yok bnde oyle gece 3,4 kre kalkıyrm az su ıctıgm zamn 1 kalkıyrm Gecelerı zulum gelıyr artık
berceste5155 Deletedmom_11 az su içmiş olabilirsin ya da fazla ter kaybetmişsindir panik yapacak bir şey yok
Deletedmom_11 Salinta ah normalde çok içiyorum kusura bakmayın mantar olmuşum 😂şimdi içtikçe nemleniyor bende gece kalkınca önceden 1 bardak içerken şimdi birkaç yudum içiyorum malum kurulasam da o nemi birkez alıyorum 😂ay öyle birşey ki şundan kurtuldum derken başka birtane çıkıyor😂😂
Senanur567 Deletedmom_11 tam uyuyacaken kalkmak zulüm gibi birşey oluyor çok su içince çok kalkiyon ama az su içince 1 kere anca kalkiyon onu sıkıntı yapma içini ferah tut
Meresss Deletedmom_11 aynı saçma soru bendede var canım eskisi gibi idrarım gemiyo gece sıkışıklık hissetmediğim için alarm kurup tuvalaete gidiyorum 24+4 ikizlere hamileyim ama idrar sıkışıklığım 1.5 aydır falan geçti tahlillermde güzel bilemedim
Deletedmom_11 Meresss ay vallaha bende kafamda deli soru 2 gündür diyorum allahım ben niye 1 kez uyandım çok şükür herkes aynısını söyleyince rahatladım