Kizlarr bilen bilir 6 ay once dusuk yasadim dogum yapdim 4 aylikk bebegimi kaybetdim bu konuya girmek istemiyorum ama bebegim yasasa bugün dogacakdi ve ben anne olacakdim.Ne hikmetse ruyamada girdi.Adetime 6 gün var yapmak istemedim test ama hem bebegimin dogacagi gun hemde gece ruyamda gordum diye bir test yapdim sonucu atiyorumm hic umutlanmak istemiyorum ama bugün olmasi bana muciz gibi geldi kaybetdigim bebegimin dogacagi gun ben hamilelikmi ogrendim acaba yoksa benmi yanlışım bakarmisiniz. 