Hanımlar 40+0 bebek kanalda ama 8 saattir sancim var ama vajina sadece 2,5 cm açıklık var. 1 e kadar bekleriz sezaryen dedi sonra. Lütfen vajina açılması için ne yapmam gerekiyor. Yurt dışındayım suyum gelmedi en az 5 cm açıklık ile diger mydahaleri yaparız diyorlar. Su patlatmak gibi. yapay sanci gibi.