Sinemkaya43 Günaydın kızlar doğum yaptıktan sonra hemşireye bebek için isimli hastane çıkışınımı versem,yoksa normal aldığım 5″li hastane çıkışınımı? bazıları bebek kanlı falan oluyor isimliyi ilk giydirmek için verme diyiyor.
Saribezlikadin Sinemkaya43 isimli çıkışı eve gelince giydirin bencede benim oğlum yikandi ama yinede kulağında kan vardı yani değerse kan lekesi çıkmazda
yenianneadayi_ Sinemkaya43 bencede ilk önce rahat edebileceği 5 li olanı ver. Sonrasında diğer isimli olanı giydirirsin. Hem resim falan çekerseniz onunla çekilmiş olur ☺️
Nskyhn Sinemkaya43 benim bebeğimde pek kan yoktu. Benim hastane çıkışlarım falan doğumdan önce hediye geldi hep. Aralarından en kötü olanı verdim 😂😂 yani iyi ki de öyle yapmışım sonra sen fotoğraf çekerken falan güzel güzel giydir içine sinsin ilk başka ver
Zeeynepp Sinemkaya43 Geçmiş olsun öncelikle,tercih meselesi tabi ben giydirecegim mesela o kadar da kan olmuyor dedi hemşire siliyoruz
Sinemkaya43 yenianneadayi_ öyle yapıcam kan lekesi değerse geçmez hem Berki tulumun içinde fazla rahat etmez teşekkür ederim 💜
Sdt3456 Nskyhn canım gözünaydın. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Sezeryan olmuşsun. Spina epidural genel hangisini tercih ettin birde ciğerleri gelişmediği içinmi küveze aldılar. Kaç kg doğdu?
Nskyhn Sdt3456 canım Allah razı olsun. Sağ salim sizde kucağınıza alırsiniz inşallah. Ben kolestazdan 36+5 acil doğum yaptım. O yüzden seçenek hakkım yoktu zorunlu spinal yapıldı. Ama iyi ki spinal oldu. Çok çok rahattı. Ne sormak istersen hepsini cevaplarım çünkü pozitif bir doğum gerçekleşti 🥰 kolestazdan dolayı bebeğin ciğerleri sıkıntıya girmiş o yüzden kuvoze alindi. 2700 doğdu. Aslında iri bebekti çok önde gidiyordu ama kolestaz değerlerim tavan yapmış son 1 hafta bebek ne kilo almış ne de ciğerleri gelişmiş tam tersine gerilemiş
Zeeynepp Sinemkaya43 Yani size kalmış ama şöyle bi durum da var hastane çıkışını giydirin gelen olur hastaneye hem giysin güzel güzel ne olacak sanki eve gelince yıkar tekrar giydirirsiniz ben öyle yapmayı düşünüyorum tercih sizin
hunilimom Sinemkaya43 normal bir takım verip odaya gelince çekim felan olucaksa giydirirsin ne kadar silimse de kafasında muhakkak kan oluyor uzerinde felan
Sdt3456 Nskyhn bendede protein kaçağı var tansıton yukseklıgı oluyor arada. Dakıkam dakıkamı tutmuyor. Cok korkuyorum dogum olup kuveze grecek dıye
Seyma0323 Canım ilk doğduğunda bebek biraz kanlı olabilir ve banyo yapmiyolar ve ödemli olabilir, normal bir tane verirsin ertesi gün evde isimli olanı giydirirsin mis gibi resimlerde çekersin bende öyle yapicam🥰
Nskyhn Sdt3456 korkma canım ben de çok korktum evet başıma geldi ama çok şükür bebeğim iyiye gidiyor ben süt sagiyorum sagdikca mutlu oluyorum. Yani çok değişik bir süreç ama onun iyi olduğunu bilmek rahatlatıyor bı de bizden daha iyi bakıyorlar cidden