Senle1 su gelince sancı gelmek zorunda değil. Benim aynı şekilde öyle oldu. Başta idrar kaçırıyorum sandım ama bi anda nerdeyse bi bardağa yakın su aktı dediğiniz gibi, o şekilde idrar kaçırma mümkün değil 🙂 hastaneye gittim, 1 cm açıklığım vardı ama hiç sancım yoktu. Aynı gün doğurdum.
Bence gidin hastaneye neyi bekliyorsunuz, erken doğum riskim vardı demişsiniz. Gerçi erken doğum vaktini geçmişsiniz ama riske atmaya gerek yok.