Kızlarrrrr ben de doğurdum binlerce şükür. Cuma sabah nişanım geldi çok heyecan yaptım ama o gün ne kasılma ne dalgalar geldi sıfır yani boşa heyecan yaptım diye düşünürken gece 3:00 te adet sancısıyla uyandım. Tamam dedim başlıyoruz ilk önce 20 dk da bir geldi 2 saat sonra 10 dk da bire düştü saat 10:00 oldu sonrasında 7 dk da bir ama bir kez duş alabildim inanılmaz bir heyecan çünkü ve kasılmaların şiddeti arttı. Ebeye yazdım hastaneye gideyim yok evde dur diyor bırak suyun gelmediyse güzelce açılman olsun diye. 11:30 da dayanamayıp ebeye direk ben gidiyorum deyip çıktım hastaneye gittim açıklığım 4 cm doğum başlamış dediler ister eve git rahat rahat bir duş al açılman evde olsun gel istersen odana geç dediler eşim eve gidelim daha rahat edersin dedi. Neyse eve geçtik artık her dalga geldiğinde ben yerimde duramıyorum duşa girdim duşta bayılacak gibi oldum geceden beri efor sarfettiğim için çıktım bir üşüme geldi 38 derece hava sıcaklığında eşimden battaniye istedim hem de iki tane elini tutup her dalga geldiğinde inanılmaz çığlıklar attım ama korkmayın çünkü ben çok dayanıksızımdır. Saat 14:00 oldu ebeye dedim ben artık evde yapamıyorum tamam dedi hadi hastanede buluşalım artık. Derken gittik açılmama bir baktılar anaaam evde 9 cm olmuş 😂 ama ben tabi o açıklığa kadar evi birbirine katmışım. Ebem geldi sarıldı bana ağlıyordum yapamicam diye hemen meditasyona başladı ben hala dalga geldiğinde çığlık çığlığa nefes al diyor kilitleniyorum hayır diyorum dur bağırmam lazım sonra artık masaj meditasyon yorgunluk derken uyumuşum veee suyumun bir anda tamamen boşalmasına uyandım işte en büyük çığlığı o zaman bastım ve eşim etkilenmesin diye dışarı çıkardılar onu. Beni apar topar aldılar doğum odasına sancı geldiğinde ıkın diyorlar ama ıkınmak ne zor evet ıkınma hissi geliyor ama çıkaracağınız şey her zaman ıkındığınızda çıkardığınız şeyle aynı boyutta değil tabi 😂😂 güldüğüme bakmayın o anlar çok fenaydı sonra 5 6 ıkınma derken içim boşaldı sanki içimden kocaman bir balık kaydı ben kan ter içinde hemen üstüme yatırdılar sustu Melek kızım. İşte hayatınızın en özel anı. Gerçekten ona kavuşmaya değer tarifsiz bir duygu. O kadar yorulmuştum ki doktorum plasentayı çıkarıp dikişlerini atmak için seni çok kısa uyutmamızı ister misin dedi çok isterim dedim. Sonrası yok zaten uyandığımda bebişim giyinmişti beni de kaldırıp odaya aldılar. Kızım yanımdaydı şirinim odaya gider gitmez emzirdim uyudu ve hikayem burda bitti darısı tüm hamişlere olsuuun. O kadar bağırmaya 3 4 dikişim var ucuz yırttık.