cansel0107 Ya ben çok kararsızım özel mi devlet mi doktorundan memnun kalan niğdede doğum yapanlar bakabilir mi önerceğiniz doktor var mı sizce devlet mi özel mi
FSCMK cansel0107 Niğde de özeller çok pahalı ayrıca Kayseri’de doğum yaptırıyorlarmış ben Yüksel beye gittim doğum için Kayseri’ye geldim bende
Zuhalsebu cansel0107 ben de niğdedeyim ben de devlette yapıcam çünkü özelde ya Aksaray ya kayseriye gitmen gerekiyor bide hayat hastanesi var işte ama orayı hiç bilmiyorum nasıl…
FSCMK cansel0107 yok yaşam tıp merkezinde Yüksel bey gittim Niğde de memnun kaldım doğumu olsa onda yapardım ama doğum yaptırmıyor
Zuhalsebu FSCMK yaaa hayırlı olsun günümüz birebir aynıydı benim bugün kontrolüm vardı açıklığım yokmuş bebeğin kilosu da fazla artmış inşallah daha artmaz dedi doktorum Siz normal mi yaptınız sezaryen mi
Esragumus_51 Bende Niğde’de yaşıyorum doğum için devleti düşünüyorum hayat çok kötü çünkü Kayseri de pahalı en uygunu devlet duruyor
Zuhalsebu FSCMK ay darısı başıma inşallah hayırlı sağlıklı ömürleriniz olsun sizin de 🙏🏻 ben hala doğuramadım da😂