zeliiiiihaaa Hilalrumturk normal bende de olmuştu hatta ben o ağrıyla hamile olduğumu öğrendim 7 haftalıktı öğrendiğimde oluşmaya başladığı için ağrı yapıyormuş başlarda
Mrvkyr Hilalrumturk hamileligin baslarinda olmadi çok normal benimde çok agirmisti yürüyemiyordum bile ama sonrasında geçiyor