İlk hamilelikte ben de yaşadım ilk zamanlar uykudan uyandırıyordu geri uyuyordum. İlerleyen günlerde şiddetlendi uyutmaz oldu sabahlara kadar ağladığımı bilirim. Uyuşukluk zonklama sanki balın gibi ellerimin şiştiğini hissederdim. Doktoruma söylediğim de magnezyum kalsiyum vermişti her gün maden suyu tükettim ama pek fayda etmemişti. Doğum yaptım gene geçmedi. Uyutmayacak kadar şiddetli değil ama uyuşma, zonklama devam ediyor bazen. Şimdi ikinciye hamileyim yine sabahlara kadar uyutmayacak diye çok korkuyorum.