Kizilkafaa 9 saat kabızlık için çok erken anne sütü alan bebekler 7-8 gün kaka yapmaması normal kabul ediliyor kabız demek için de zeytin gibi olmadı lazım kakanin senin bebek küçük buyun ihtimal gaz sancısı çekiyor ayaklarını karnına digru çekip ağlıyorsa kızarıyorsa kucakta rahat ediyorsa gazdır gaz masajı yapabilirsin duş çok iyi geliyor ayaklarını bisiklet sürer gibi yapıp hafif karnına doğru itersen pırt pırt salar rahatlar 🌸 endişe etme sen de yediklerine dikkat et sütten geçmesin kimyon ve rezene çayı icebilirsin sende ki ve bebekteki gazı alıyor