Arkadaşlar bilgi sahibi olan varsa lütfen bana yardımcı olabilir mi?
20 haftalık hamileyim iki gündür yatağa yattığımda bebeğin kasıldığını karnımda taş gibi olduğunu hissediyorum. Daha önceki gebeliklerimde varmıydı hatırlamıyorum.çok endişe ettim bu normal mi ? Ara sıra karnım taş gibi oluyor kısa sürüyor ama uykuda bile olunca endişe ettim.bebekte bir sorun olduğu anlamına mı geliyor? Gündüz çalıştığım için sürekli ayaktayım :(