Biranne11 Hanımlar 35.haftada çatı muayenesi yapıldı normal doğum denildi. 37.haftada gittim usg+nst çekimi yapıldı sancı vs. Yok. Doktor 1 hafta sonra gel nst bakalım dedi. 38.haftada olcam tekrar alttan muayene olur mu acaba?
Oznurozdemir Biranne11 bunu bende merak ediyorum. Bu hafta 37+3 de çatı muayenesi oldum. Haftaya cuma tekrar gidicem 38+4 de. Acaba bakar mı açıklığa diye merak ediyorum
Ysmndnz Biranne11 sürekli bakmazlar eğer bir şikayetin var ise bakarlar yüksek sancı nişan su gelmesi olursa
Zubeydekarakas Biranne11 ben 38 de çatı muayenesi oldum 39 da tekrar gittim bakıcak mısınız açıklığa dedim gerek yok kanaman olur dedi bakmadı çarşamba günü 40 oluyorum o zaman bakıcam dedi
Yasemiinny Biranne11 sonuçta çatı muayenesi yapmışlar. O gün gittiğinizde sancınız çıkarsa alttan bakabilir o da açılma var mı diye
Biranne11 Oznurozdemir kesinlikle. Her defasınd olca Zubeydekarakas anladım. Bilgi veridğin için çok teşekkürler 🙂
bayanmor12 Biranne11 arkadaşlar ilk gebeliğim çatı muayenesini nasıl yapıyorlar alttan bakarak mı yine bilgi verir misiniz yaşayanlar☺️
Simgebato bayanmor12 merhaba evet çatı muayenesi vajinal bir muayene. Çatalda uzandığımızda doktor 3 aşamalı olarak vajinanızı kontrol ediyor. İlk olarak baş ve orta parmağını içeri sokuyor uzunluğa bakıyor sonra içerde iki parmağını açıp genişliğine. Sonra yumruk yapıp vajina dışından esnekliğine bakıyor ve bitiyor. Tüm bunlar 1 dk bile sürmüyor hiç korkma💕