Hlalcg Bende çok severim, aşırı severim hatta. Bir hafta önce yedim en son kaç tane yedim hatırlamıyorum. Bazen, dur durak bilemiyoruz saldırıyoruz. Bolca araştırmak, zararını öğrenmek gerekiyor aslında. Hamileliğim boyunca aşırı canım çekmesine rağmen ikinci yiyişimdi. Kendimi tuttum hep. İnşallah zararı olmamıştır. Hiçbir şey bebeklerimizden kıymetli değil netice de.