Bu anın hayalini öyle çok kurmuştum ki. Son günlerim hiç geçmiyordu. Ama geçiyormuş. Hastaneye yatışım yapıldı hanımlar. Düzenli 5 dakika da bir gelen sancılarım var. Biraz evde çektim 2,5 cm olmuş açılmam. Ve kasıklarım yanıyordu. Kızım kanala girmemişti sabah da hastaneye geldik ağrılarım çok şiddetli değildi. Ama 10 dakika da bir geliyordu. Biliyorsunuz günlerdir sorularımla bunaltmış olabilirim. Cok heyecanlı ve meraklıydım. Bu süreç nasıl ilerleyecek bilmiyordum. Herkesin hikayesini okuyordum. Ben bugün hastaneden çıkınca 2 saat yürüdüm eve geldim yemek yaptım neredeyse hic oturmadım. Sancım vardı ama bunlari yaptım. Gece hastaneye gelmeden önce karnımda öyle bir ağrı oluştu ki yanıyor kasıklarım. Ve vucudum titredi. Hemen eşime dedim ki bebek kanala girdi hadi hastaneye gidelim. Hissettim gercekten hissettim. Günlerdir neler yaptim kanala girmesi için. Ve hastaneye geldik hemşire bebegin kafasını hisssediyorum dedim. Şimdi doğal sancım var arkadaşlar. 5 dakikada bir gelip gidiyor ve şiddeti artıyor. Nefes egzersizi ile karşılıyorum. Acı esigim yuksektir ama dayanamadığım anlarda olacak elbet. Su an yeni başlıyoruz ve açılmaları bekliyoruz. Ve hepinize herkese dua edeceğim. Hepimiz meleğimize kavuşalım sağlıklı ve kolay bir dogum ile.