melekannesi Yeni dogum yaptım annem yanımdaydı ama su an oda gitti kaynanam yanımda duruyo durmadan sütün yok deyip duruyo var desemde inanmazmış sinir oldum ya aglatana kadar söyledi 😞
Lamelif melekannesi ya şu saygılı gelin işlerini bırakın ben çoktan demiştim niye bu kadar tasa ettin benim çocuğum için yetmezse mama verirsin. Ona neymiş😡😡😡
SHA melekannesi gerçekten senin kaynananda çok saçmalamış sanki herkesin sütü dopdolu bazı insanlarında sütü az olabiliyor ki sen sütüm var yeterli diyosun bu kadar söylemesinin bi anlamı yok ki
melekannesi Lamelif eşimide yanında cekti ilk cocugum eşimde anlamıyo anasına laf söylesem tartısacak benimle
humaninannesi61 Yaa vallahi bazen laf söylemek gerekiyor söyleyin gitsin Allah için. Kimseyi ilgilendirmiyor sütünün olup olmaması ya.
Fdnozc Saygı da bi yere kadar biraz düşünceli olmak zor olmasa gerek insanın Sabri taşıyo bi sureden sonra
MberraAglYac melekannesi ne alaka benimde iki göğsümün ucu duvar gibi dümdüz ama iki çocuğumuda iki sene emzirdim