elazynp valla ben iki ay üst üste kullandım peşine de çatlatma oldum iki ay tutmamıştı ben de artık zayıflayacağım sonra deneyeceğim diye karar aldım diyete girdim düzenli beslendim o diğer ay hamile kaldım. Ve bütün hamileliklerim diyet döneminde tuttu