Kubra-2363 Adetime 6 gün kala öğrendim 3.haftalık hamileyim kan testine göre adete 2 gün kala kahve akıntı geldi cok az kan değil ama eminim kahve akıntı yapışkan gibiydi sizce korkmam gerekiyor mu normal mi
Dmrbs18 Kubra-2363 yerleşme kanaması da olabilir ama bir doktora görünmen lazım bide kan testini tekrarla artışlarına bak daha sağlıklı olur
Der_0 Kubra-2363 büyük ihtimal yerleşme kanamasıdır canım o haftalarda görülür. Yinede muayene olduğunda doktora belirt sen hayırlı olsun 🫶🏻