Bana da nasip oldu şükür 🙏
Güzel anneler, bebiş isteyen, doğum gününü bekleyen, kayıplar yaşayıp yeniden yeşermeye çalışan anneler… Rabbim gönlünüzdekini en güzeliyle karşınıza çıkarsın inşallah 🙏
Özetle, 9 yıldır evli, ilk bebeğini kalp durmasıyla kaybedip kürtaj yaşamış, ikinci bebeğini servikal yetmezlikle kaybedip erken doğum yapıp bebeğini kaybetmiş, tüp bebek deneyip kimyasalla sonuçlanmış bir anne olarak elhamdülillah bugün bebeğime sağ salim kavuştum 🙏
- Haftada rahim ağzına serklaj yapılmıştı, 36+5te dikişlerim alındı ve Bugün 37+3te hafif bel ağrısı ve dünden beri rahimdeki batma hissinden dolayı sabah kontrole geldim ve muayenede 5cm açıklık vardı. Doktor direkt yatışımı yaptırmam gerektiğin söyledi.Halbuki 26 Eylüle sezeryan için gün almıştık ama oğluşum bugün gelmek istedi.
Spinal anestezi ile doğum gerçekleşti. Hiç bir doğum kolay değil tabiki bunun da zorlukları var ama önemli olan minik yavrumuza kavuşmak. Önce kan tahlilleri, damar yolu açılması.. Ameliyathaneye iniş, belinizden minik bir iğne ki hiç acımıyor endişe edilcek bişey yok (benim canım aşırı tatlıdır ona rağmen bunu söylüyorum).
Doğum esnasında çekiştirmeleri hissediyosunuz ama uyuşuk olduğunuz için ağrı sızı yok. O esnada benden dua bekleyen tüm arkadaşlarıma dua ettim.. Hızlı gelişiyor süreç, bebişim çıktı bana gösterdiler kokladım nefis bir duygu. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Sonra dikiş atılma süreci, o arada bebeğin kontrolleri yapıldı. Ben odaya çıkarıldım, sonra bebiş geldi. Elhamdülillah sağlıklı bir bebeğimiz oldu.
Atladığım bişey varsa sorularınıza açığım..
Biraz uzunca oldu ama benim gibi uzun ve zorlu yollardan geçen annelere de umut olmak istedim. Yol ne kadar uzun ve meşakkatli olsa da sonu çok güzel, herşeye değer 🙏