selam arkadaşlar resmen ilk aylara döndüm bulantı ve aşırı derecede iştah kaybı yasıyorum benim gibi bu durumu yasayan var mı veya yasayıp sonradan iştahı tekrar acılan var mı cok tedirginim hem kendim için hem bebek için yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻❤️