Desasel12
Desasel12 bnde 27 sinde ogrenicem bakalm ne dicek 😊 benimde bir kızım var 7 yaşında bu ikinci gebeligim . İnsan her iki meyveyide tatmak istiyor bende senin gibi düşündüğüm için yorum yazmak istedim . İnşallah Rabbım ikimizde kalbine göre verir kızlarımız var birde erkek olur her iki meyveyide tatmış oluruz 🤲🙏