Melikemom acile gitmelisin benim doktorum en ufak bile gelse yatış yaptırıyor takip ediyor 5.hftamda yaşadım birde 16.haftamda rahîm ağzım gevşemiş devamı gelmeyen bi kan idi apart topar bu saatlerdi gittgm yerin aciline gidiyorum hep takipli olduğum için dikiş atıldı o hafta smdi 20.haftaya girdim yatıyorum evde ne olacağını kimse burdan bilemez